2008. augusztus 5., kedd

Mint egy szépségkirálynő

Annnnnyira örültem, amikor megláttam, hogy ilyen sokan jelentkeztek a pályázatomra! Gyönyörű, technikás, érdekes képeslapok érkeztek, akárhányszor megnyitottam a postaládámat, mindig volt benne valami! Szuper érzés volt, na!

Most, amikor ezeket a sorokat gépelem, nehéz döntés előtt állok és nagyon félek is. Gáborról van szó, arról az emberről, akit a legjobban szeretek a világon! Döntéshelyzetbe került, ezzel együtt én is, és sokat jelent most ez a pályázat nekem. Egyrészről elgondolkodtatott, hogy egy kedves gesztus mennyit számít, másrészről pedig felértékelődtek a barátságok, a kapcsolatok, a hobbi, és minden, ami segíthet az embernek átlendülni a nehéz helyzeteken. Továbbá rájöttem, hogy az ÖRÖM igenis fontos az élet minden területén, legyen szó akár egy örömmel végzett tevékenységről, akár egy örömmel hazatérő társról. Ezekkel a lapokkal nem csak azt mutatták be nekem a résztvevők, hogy élvezik a hobbijukat, hanem azt is, hogy milyen jó örömet szerezni másoknak - és ezt köszönöm! Ígérem, ezt mindig szem előtt fogom tartani, a blogomon pedig azzal tudom a legjobban kifejezni, hogy próbálok kellemes, olvasmányos, mosolyogtató formában beszámolni mindarról, ami történik körülöttem a nagyvilágban. És azzal is, hogy tudásomat mindig fejlesztve minél többet átadok az olvasóimnak erről a szép hobbiról, a scrap-ről, hogy aztán a kész alkotásokkal örömet tudjanak szerezni kedvesüknek, családjuknak, barátaiknak - és igen, MAGUKNAK IS!

Külön köszönet illeti Erást, Grétit, Tamást, Viktort - a barátaimat, Tinának és Erikának (ők tudják, miért!) nagy-nagy ölelés! Hálás vagyok azoknak a scrappereknek is, akik lapot ugyan nem küldtek, "csak" befogadtak; ha kellett, szorítottak picit, és osztoztak az örömömben.

Ennyi volt a bla-bla, mielőtt mindenki totál elérzékenyülne. Úgy hangzott, mintha most választottak volna meg Miss Universe-nek és éppen köszönetet akarnék mondani égnek-földnek a szépségemért és megígérném, hogy lesz itt világbéke és mindenkinek teli tányér, puha szőnyegen boldogan játszó kismacska... ja, az tényleg lesz. Ha meg nem nyúzom időközben.

Most pedig beszéljenek a képeslapok!


Betsie - Fabulous



Bogáncs - Mesi és Mizo





Hana - Szép napot!






Hana - Szia!



Ivi - Virágos

Izzie - Szülinapos




Juca - Esküvői lap


Judit - Színezd újra, Mizoval



Kisvirág - Romantikus



Kisvirág - Vidám



Linsey - Live, love, laugh





Marcsi - Quilling-lap



Szilvi - Pillangós



Szilvi - Szívecskés


A sorsolás holnap reggel lesz, Mizo már türelmetlenül várja... gondolom én, mivel izgatottnak tűnik - ááááhh, mégsem, csak repülő élőlényekre vadászik a szobában, meg akar menteni... Az előbb a kedvenc zoknigombócát besuvasztotta az ágy mögé, pedig annak még fontos szerepe lesz a holnapi sorsolás folyamán. Most a szekrényt ostromolja, hoppá, kicsikét elnézte a távolságot, nem is macska ez, hanem valami nemtommi, lezúgott a harmadik polcról, ezt a szerencsétlenséget! Na, mégis sikerült és éppen a csekkjeimet gyepálja, azt tépheted, Gombszem, hadd fogyjanak.

Én mindenesetre most lefekszem, izgalmas nap elé nézek. Ha reggelre még befut valakinek a lapja, feltöltöm azt is!

Mesi

3 megjegyzés:

  1. Húú, ez mindegyik gyönyörűséges lett! Én nem is tudnék választani!
    Nem irigylem Mizot a felelősségért!
    Szuper volt ez a pályázat Mesi, és nagyon jó ötleteket lehet meríteni a lapokból! KÖSZI!
    Gábornak pedig - és persze neked is - sok szerencsét A DÖNTÉS-hez!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mesi!
    Benéznél hozzám? Vár rád ott egy kis meglepetés. Puszi: Zsuzsi a Maszatkonyhából

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!