2008. augusztus 17., vasárnap

Pakolok

Ha megnézem, mi történt már meg a megfogadott dolgokból, azt hiszem, elég jól állok. A hajam még nincs levágva, de a héten megtörténik. Lassan mosolyogni is tudok, sőt minden apró dolognak örülök, például a héten ennek:



Betsie-től jött egy levél, amelyben elküldte nekem a képeslap-pályázatra készített művét. Már a boríték is gyanús volt, túl nehéz meg nagy, és amikor otthon az ebédem fölött kibontottam, majdnem beleejtettem az egészet a paradicsomlevesbe, úgy meglepődtem. Mert nem csak a lap volt ám benne, hanem egy rakás gyönyörű préselt papírvirág, egy minialbumra való kétoldalas scrappapír, egy halom gomb, egy műanyag keret és egy MESIBETŰ! Rózsaszín csillámos, úgy ám! Félóra sikítozás után tudtam csak elpakolni, ezúton is köszönöm!

A költözés is folyamatban van, úgyhogy pakolok ezerrel. A házitündérség egyre jobban megy, bár most a folyamatos pakolás miatt nem nagyon van látszata, de nincs mosogatnivalóm, Mizo legnagyobb meglepetésére folyamatosan van kajája és tiszta az alom - nem is végzi máshová a dolgát, szerencsére. Viszont éjjel nem tudok normálisan aludni, mert a szemét Szőrös ki-be ugrál a félig rakott dobozokba, zörgeti a ruhászacskókat, a múltkor éjfél után zuhanásra lettem figyelmes és mire kimentem hozzá, Őméltósága ott trónolt egy kiborított doboz tartalma fölött. Na, itt egy kicsit berágtam, ki is vágtam a folyosóra, a cuccokat meg éjnek évadján behordtam a szobába és macskamentesítettem (bezártam az ajtót). Meg kell állapítanom, rohadt sok cuccom van. Ez itt még csak az első doboz...



...de a Dög hatékony közreműködése ellenére már majdnem kész a scraproom is. Azaz átlényegült varrószobává, mert a varrás kevesebb felfordulással jár.



Ugyanis készül a takaróm is! Mivel most nem nagyon van szkreppelnivaló képem, inkább ezt csinálom, hogy azért elteljenek valahogy a napok a költözésig. Kockás is lesz, színes is, és szíves is! Egy blokk már elkészült. Nagyon vidámra tervezem, emellett egyszerűre, ezért a "ház", más néven "doboz" nevű blokkot választottam.



Hmmm... doboz. "A szíve eeeegy dobozban, bársony közééé raaaktaaam..." Mostanában ez a dal forog a fejemben. Ez a Lovasi egy zseni. Ha ezt is kibírom bőgés nélkül, én is az vagyok.



Evvan.

Mesi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha üzensz nekem!