2008. január 15., kedd

Mire jó az influenza?

Nézzük csak... Fellendíti a magyar papírgyárak forgalmát - én legalábbis percenként elhasználok egy zsepit. Az importra is jó hatással van, mivel nem szedek gyógyszert, tea- narancs- és Halls cukorkakészletekkel próbálom magam életben tartani, és ezek egyike sem magyar termék, nem ám! És hát lehet blogot írni...




Ez a következő oldala az albumnak. Látszik, hogy ez még a kezdő szárnypróbálgatás fázisában készült - nem mintha 3 oldallal később már profi lennék, de hihetetlen sok dolgot már most sem így csinálnék meg. Az a jó a scrapbookban, hogy ha elsajátítok egy technikát, minden következő oldalamon alkalmazni szeretném, és már nem azt kell nézni, hogy "Úristen, mi a fenét tegyek még a bal alsó sarokba, hogy ne legyen olyan üres?!", hanem takarékosan szűrni kell a felhasználandó technikákat, hogy egységes maradjon a lap.














A kiegészítők felragasztásában életem párja is segédkezett, így legalább nem nekem ragadt oda az ujjam a pillanatragasztós tubushoz. A fém dolgokat ugyanis máshogy lehetetlenség felvarázsolni... A két kis kopott fémkarikát például imádom, áthúztam rajta a szalagot és nagyon bájos lett. Már bánom, hogy kettőt is felhasználtam - de jól mutatott volna máshol is...! Amire még büszke vagyok, az a vonalkód. Tudom (most már), hogy nem én találtam ki, ettől függetlenül ez a jelem és kész!

Orrfújás, teaszünet következik.

A harmadik oldal barnás, kicsit hippis hangulatú lett, barátnőm szerint ez a legszebb eddig. A papírkészletem még nagyon kezdetleges volt ezidőtájt, mintás például egyáltalán nem volt. Akkor találtam ki, hogy a sima barna csomagolópapírt festékpöttyökkel fröcskölöm be. Íme az eredmény:

A legelső nyomtatott dolog a kárómintás díszcsík. Származási helye a Canon cég oldala, a linkjét ide teszem, illetve a kedvenc linkek közt is megtalálható:

http://cp.c-ij.com/english/scrapbook/index.html

Ha van egy közepes minőségű színes nyomtatód, szép papírokat lehet így gyártani. De vannak itt betűk, címkék, háttérpapírok és sok hasznos tipp. Egyetlen hibája, hogy nem szerkeszthető, tehát ha három A betűre van szükséged, az három készlet betű... (Mi lesz a sok Q és W betűvel?)

A sarok egy színes Vodafone-katalógusból való, egyből megtetszett a piros félkör rajta, ezért illesztettem rá a gombot. Mintha pont erre találták volna ki! A kis piros virágok flitterek, a TESCO papírosztályán lila-sárga kis zacsiban árulják sok hasonló csomagolású hasznos kis holmi mellett. Érdemes körülnézni, mert olcsó és jó dolgok vannak. A textildarabot varrónő barátnémtól kunyeráltam, a virág és a képsarkok Schogetten csoki dobozának az alsó feléből születtek.





Az influenza többek között azért is jó, mert amíg otthon poshadsz és várod a családodat, hogy hazaérjen, CSEND van! Remek alkalom az újabb alkotásra. Asszem, megyek is....

Pussz:

Mesi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha üzensz nekem!