2008. január 10., csütörtök

Az első...


Hát ez lenne az első, a legelső igazi scrapbook lapom. Az első évet örökíti meg, amit a párommal közösen töltöttünk el, és annyi minden történt!!!
Az első képen a párom, Gábor és egyik jóbarátunk látható; a másodikon a barátnőm támaszkodik Gábor vállára egy spontán nyári kiruccanáson; a harmadik ugyanekkor készült, én lógok középen. Szeretem ezeket a képeket, mert vidámságot sugallnak és ha egyszer elkészül a felső képből kihúzható fül, valami hasonló hangulatú idézet kerül rá a barátságról!
Az inspiráció Elodie blogjából született. Ő egy francia lány, akinek a blogjára teljesen véletlenül akadtam a neten, és órákig csak néztem, néztem... Aztán elkezdtem alaposan tanulmányozni az apró részleteket, és a következőkre jutottam:

1., Olyan cuccokkal dolgozik, amelyeket még életemben nem láttam, és fogalmam nincs, honnan lehetne szerezni belőlük.
2., Némi kutatás után ráakadtam a lelőhelyekre, és megállapítottam, hogy ennyi pénze "se apámnak, se anyámnak, de még tán a királynak se nincsen".
3., Ez a lány vérprofi!
4., AKKORIIIIIS!!! AKAJOMAKAJOMAKAJOOOOM!!!!

Így hát nekiláttam és két nap számítógépezés után vettem néhány csomag színespapírt, nagy csúnya multi-melóhelyről lenyúltam egy kis csomagolópapírt, kifosztottam anyósjelölt gombosdobozát, a TESCO gazdaságos papírosztályon is kerültem egyet és HAJRÁ!! Aztán két napig terveztem, rajzoltam, két napig kiviteleztem, és - voilá! - már be is zsebelhettem környezetem elismerő pillantásait. Könnyű volt elkápráztatni őket, hiszen még nem láttak ilyet. De azért örültem....
Néhány részlet: a gombok - gombok, a papírok - papírok, a rács a felirat alatt virágdekor szalag, a számok kartora ragasztott színespapírok apró szivacsragasztó-darabokkal megemelve, a virág pedig TESCO gazdaságos (a továbbiakban TG) műkrizantém. Tök jó, mert szét lehet szedni a natttyon ronda 69 Ft-os borzalmat és ez lesz belőle 4 példányban. ;)


Részletfotók:














Remélem, máskor is benézel!

Pussz: Mesi

1 megjegyzés:

  1. Szia Mesi!
    Nagyon jók ezek a közeli fotók az oldalakról, látszani engedik az oldal textúráját. Így még jobban tetszik, mint első látásra, gratulálok az első oldaladhoz!

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!