2008. július 18., péntek

Öröm a köbön

Mint azt tegnap éjjel már írtam, beneveztem egy online tanfolyamra egy külföldi oldalon. Bemutatkozásként feltettem a LOVE albumomat, mivel arra vagyok a legbüszkébb eddig - és már ketten kommentálták is! Juhúúú! Tudom, apróság, de annyira örülök neki! Nézzétek!

A tanfolyamról egyébként annyit kell tudni, hogy érdekes technikákat mutat be, amelyeket aztán különböző kihívásokon lehet kipróbálni, majd feltölteni a galériájukba. Díjazás is van, de nem ez a lényeg, hanem maga az élmény, hogy fejlődni tudok és olyan dolgokat kipróbálni, amelyeket eddig még nem ismertem. A készletem és az eszközeim elég szegényesek, de próbálom majd leleményesen megoldani. 4 héten keresztül minden délután 5-kor kerül fel az új lecke, amit le lehet tölteni. A délután 5 magyar idő szerint hajnali 2-t jelent, Szilvi javasolta, hogy állítsam a biológiai órámat ennek szolgálatába, és nem biztos, hogy nem teszem meg, annyira izgalmas ez az egész! A mai lecke a különböző csillogó ragasztó-festékek és az áttetsző Crystal Touch festék használatát mutatja be (még jó, hogy a múltkor vettem egy ilyet és azóta sem tudtam, mire lenne jó...), valamint a negatív maszkolást, az akrilfestékeket, a bubis csomagolófóliát és ezeknek variációját. Néhányat már ismerek ezekből a technikákból, de nem nagyon alkalmaztam még. Izgis!

Gondolom, ha vége lesz a tanfolyamnak, nem az eredeti formában, de meg szabad osztani másokkal ezeket, mindenesetre meg fogom kérdezni, hiszen mégiscsak komoly dolog ez a szerzőijogosdi.

Most csak ennyit belőlem, nyomulok alkotni!





Gyönyörű napot mindenkinek!

Pusssz: Mesi

u.i.: Szilvitől kaptam egy üveggolyót. A feladatom az vele, hogy az ABC betűivel kell egy-egy szót írni, mint egy asszociációs játék, és utána "továbbgurítani" 3 másik embernek. Hmmm... mi fog ebből kisülni? Vagy ez egy jellemrajz lesz rólam? Na mindegy, akkor asszociálok.


a - akarat

á - álmodozni

b - boldogság

c - cukorka

cs - csoki

d - dilis

e - Emese

é - életrevaló

f - franckarika

g - gerinc

gy - gyanakvás

h - helyes

i - irodalom

í - íz

j - játék

k - különc

l - lustálkodni

m - macseeeeek(Mizo)

n - napsütés

ny- nyaralás

o - olvasni

ó - ólom

ö - öröm (a köbön)

ő - ő volt, nem én!

p - pszichiátriai eset

q - qtya

r - röhögés

s - sajt(ból van a Hold)

sz - szeretiii

t - tudás

ty - tyúxar (ilyen hülye betűt...)

u - unatkozni

ú - úúúúgyszeretlek!

ü - üveges tótnak a hanyattesés

ű - űűűű, ezzel nem jut semmi az eszembe

v - várakozni

w - wc

x - xoxoxo

y - yacht

z - zene

zs - zseb

Na, ha ebből ki tud hámozni valaki valamit, az meg is érdemli. Továbbgurítom a golyókat Kisvirágnak (hogy írjon valamit a blogjára végre), Eszternek (mert hátha hirtelen eszébe jut valami) és Csutinak (hogy jókedve legyen). Legszívesebben továbbküldeném még sok embernek, de csak ennyi golyóm van, sorry.

7 megjegyzés:

  1. Hát ez tényleg nagyon klassznak ígérkezik! Szívesen kipróbálnám én is ezeket... mindet! Majd várom a Mesisített leckéket. ;)
    Kaptál tőlem egy üveggolyót, csekkold a blogom. ;)
    Hajrá-hajrá! Ja és nagyon vidám ez a képed!!!

    VálaszTörlés
  2. De jó ez a tanfolyam. Hajnal kettő, nem semmi, de tényleg nagyon jó, megéri éjszakázni. És az albumod hát az csúcs.

    Köszi az üveggolyót, aranyos vagy, akkor majd küldöm tovább. Csuti

    VálaszTörlés
  3. Irigyellek a tanfolyamodért, nekem ez most nem férne bele, /meg nem is tudok más nyelvet-sajnos/ de amiket csinálsz okvetlenül tedd a blogodra mert szívesen nézném.
    /én is kaptam "golót"/

    VálaszTörlés
  4. köszi a golyszlit, tovább is pattintottam (remélem senkit nem vágtam vele fejbe... :D mind1.)
    ja, és nagyon aranyos Rólad ez a kép!
    jó így látni Téged. (;

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nemzetközi sikerhez, Mesi! Hajrá, alkoss még szépeket, tanulj sokat és majd add tovább nekünk!

    VálaszTörlés
  6. Nanáhogy tetszik Nekik is!! :D Fúúú, de jónak hangzik ez a tanfolyam! :-) Kiváncsian várom az oldalaidat!!! :-)) És jó a fénykép Rólad :D

    VálaszTörlés
  7. Szia Mesi!

    Szoktalak olvasgatni és nagyon tetszenek az alkotásaid.
    Nézz be a blogomba, van ott neked valami meglepi:-)
    http://sofie.blog.nlcafe.hu/

    Zsófi

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!