2011. május 16., hétfő

Díjat kaptam!

Teebolya és Tipitá beugrott hozzám (virtuálisan, persze), és megajándékozott ezzel a díjjal! Itt is köszönöm nekik!


A díjhoz tartozik egy játék, amelyben le kell írni 10 dolgot, amit szeretek. Na most ez éppen megint egy olyan dolog, amit pont meg akartam scrappelni. A kis projectembe illeszkedve hamarosan oldallá fog változni, már most van benne 6 oldal, plusz a borítók és elég vastag - nem tudom, hogy fogok még ennyi boldogságot is beleszuszakolni.

Szóval jól végig kell ezt gondolni. Mi is tesz boldoggá?

  • Az álmodozás és a reménykedés

  • Ha célokat tűzök ki magam elé és meg tudom valósítani

  • Amikor Mizo hozzámbújik az okos kis fejével és "elmondja", hogy szeret

  • Ha reggel van kinek kávét főzni

  • Amikor segítek valakinek és látom az arcán az örömöt

  • Ha elismerik a munkámat

  • Amikor minden olyan rossz és tudom, hogy ennél már csak jobb lesz

  • A napsütés és a csend a Duna-parton

  • Ha "a céltábla nyilam útjába kerül" - lásd még itt

  • Amikor találok egy olyan zenét, ami éppen az aktuális hangulatomat fejezi ki (és a ZENÉT úgy általában, nem tudok nélküle élni!!)

  • Tipitá megjegyezte ugyan, hogy Mizot és az íjászatot nem írhatom bele, mert elég egyértelmű. Mentségemre szolgáljon, hogy mivel ezt a díjat már régebben megkaptam és el is kezdtem írni a blogbejegyzést róla, ezek addigra már belekerültek. És mivel én nem úgy általában szeretem Mizot, hanem azt szeretem, ahogy ő szeret engem; meg az íjászat is több jelentésű dolog az életemben, engedtessék meg nekem ez a kis csalás...
    Továbbadnám a díjat Kisvirágnak, aki mostanában mintha újra alkotna, csak a blogja szomorkodik elhagyatottan. Tessék scrappelni, feltölteni, megosztani, jelen lenni, élni, mosolyogni!!!

    2 megjegyzés:

    Örülök, ha üzensz nekem!