2011. április 2., szombat

Mr. Perfect

Ne tévesszen meg sekit a cím, ez nem átverés, én igenis megtaláltam - mit megtaláltam, megALKOTTAM a tökéletes pasit. És nem adom. Enyém. Na jó, nézni lehet...

Veka scrap-chatjén kezdtem el, azóta nem volt kedvem és időm befejezni, mert ahhoz le kellett volna ülni és alaposan végiggondolni az egészet. Merugyeazvan, hogy jó vigyázni, mit kíván az ember lánya, mert a végén még teljesül, aztán megnézheti magát. "Hát ez is egy dolog - ugye te sem gondolod komolyan...?" - dalolja Kisstibi az alant elhelyezkedő klipben, nekem valahogy ez a szám passzol hozzá, mert van benne bárány, meg "hogytuccígyaludni", s ezek a jelek szerint szervesen kapcsolódnak a tökéletes pasihoz. Na inkább leírom, mit csináltam, hogy ez az oldal ilyen lett. Kicsit artos - újabban szeretem az ilyet.



Így néz ki becsukva...



...mert be is lehet csukni, hogy beférjen a készülő A5-ös méretű projektembe. Azért vannak rajta oldalt lyukak. A lépések megtalálhatóak ebben a topicban, nagyjából ez alapján készült az oldalam, csak végül átrendeztem és lekicsinyítettem arányosan.



Ami miatt sokáig tartott a dolog, az az, hogy igen, a betűket egyesével rakosgattam ki 3D-s ragszalagra, és úgy lett felragasztva. Ez szimbolizálhatná akár azt a sziszifuszi munkát is, míg az ember megtalálja a másik felét...



Az "Úgyis megtalállak!" feliratot kaparós matricából ügyeskedtem rá egy darab textilre, remélem, bírja majd a kiképzést.



A címfelirat betűit Sizzix-szel vágtam ki randa barna dekorgumiból, de mivel nagyon nem tetszett, befestettem aranyszínre Inka Gold festékkel (VIVA). A kis korona is Sizzix, Tim Holtz repülő szívecskés dizájnjából van, a strasszok Rayheresek. Az Inka Golddal festettem még egy pár húzást az akrilfesték mellé, illetve az utolsó két tulajdonságot egy kicsit jobban körbepamacsoltam, mert az a legfontosabb.



Van még rajta Rayheres szív-függő, YABO miltonkapcsok, egy régi SBK-s szalagmaradék, és ékszerkészítéshez való szerelőkarikák. Persze nem volt itthon antik, de már nem cserélem le, majd ha akar, berozsdásodik magától... lesz ideje, mire megtalálom Őt.

Ja, és el ne maradjon a hozzá való zene: Quimbyéktől az Álmatlan dal



Ajánlom magamat. Sallalalííí... Tenkjú, veri artisztik.

5 megjegyzés:

  1. Hát igény az van :)) Klassz lett.

    VálaszTörlés
  2. Na vééégre!! :D Olyan jó, hogy megint alkotsz! Hiányoztál! :*

    VálaszTörlés
  3. Annyit javasolnék drága Mesi, hogy ne csak a scrap.hu-ra töltsd fel, mert ott csak MI vagyunk és az egyetlen fiú: Gyuszi. Vmi koedukáltabb helyet kellene ennek az alkotásnak keresned. ;)

    VálaszTörlés
  4. Azta! Királyságos, zseniális, fantasztikus! Totál kész vagyok tőle!

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!