2011. április 15., péntek

Ilyen vagyok

Milyen is? Jelenleg enyhén indiszponált, azt hiszem. Túl egy bulin, kicsit sok alkoholtermék elfogyasztásán, egy összevissza szervezett héten, egy wellness-üdülésen, egy veszekedésen Anyámmal, egy vérvételen, párezer levegővételen... Mi lenne, ha még dolgozni is kellene járnom?!

Munkát keresek ugyanis, ezért ez a fenenagy ráérés, hogy már a harmadik scrapoldalamat gyártom zsinórban. Ami nem baj, meg is bolondulnék, ha nem lenne mit csinálnom, de szerencsére erről nincs szó.

Álmodozom... hogy olyan helyem lesz, ahol jól keresek és nem kell hónap végén számolgatni a zsemlérevalót. Hogy az elvégzett munkámat észreveszik és megdicsérnek érte. Hogy lesznek ott nők és férfiak vegyesen, mert én soha, de soha többé nem akarok csak csajokkal dolgozni. Hogy lesznek szabad hétvégéim. Hogy hátha... hátha dolgozik ott majd VALAKI...



Ennek érdekében készült ez a fotó rólam, az önéletrajzomhoz, és erőteljes retusálás után néz így ki, mert a helyzet akkor ennél sokkal drámaibb volt. Még mindig nem tűntek el a karikák a szemem alól (persze ha ÍGY bulizok, nem is fognak, de ez úúúúgy kellett már!), jópár kilóval a versenysúlyom alatt vagyok, és a barátaim úgy köszönnek egy ideje, hogy : "Szia, de szarul nézel ki, baj van?" De már látszik, hogy kezdek megnyugodni, jót tett a wellness is, érzek erőt az újrakezdéshez, csak már unom, hogy megint és újra, de hajrá. Menjünk neki fejjel.

Újrakezdésemhez tartozik az is, hogy dokumentálok és tényfeltárok, most például a kis személyiségemet, újfent. Ebből kifolyólag készült ez az oldal:


Nem csináltam még soha ilyet, hogy arányaiban ennyire nagy fotót használok egy oldalon, de megtetszettek a digis művek, és ki akartam próbálni. Igazából csak az volt a terv, hogy valami nagy-kusza-színes-zsúfolt legyen, pakolgattam és ez lett belőle. Mégis nagyon engem tükröz, nem?


A fotó az oldalon nem azért homályos, mert rosszul fényképeztem a kész művet, bár az is benne van. Kicsit megpróbáltam álomszerűvé varázsolni a képet, játszottam a színekkel, homályosítottam, kereteztem, nekem tetszik nagyon. Valahogy úgy RAGYOG...


Itt látszik a sok apróság, amit rádobáltam. A színes virágokat, buborékokat és az eprecskét egy REPRINT nevű finn scrapbookpapíros cég termékmintájából vagdostam ki. Teljesen olyanok, mint a Best Creations és a csillogó sajátmárkás Rayher papírok. (A buborékok jelentését, gondolom, nem kell megmagyarázni...) A cicás gyurmagomb Hana műve, van itt egy Jenny Bowlin-gomb, meg pár chipboard-cucc is. (Szilvi, tőled kaptam, talán tudod még, milyen márkájú!) Papírvirágok Rayher, gyöngytoll VIVA. Dekorgumiból vágtam ki Sizzix-szel a betűket, Fine Frenzy sablonnal. És ennyi.


Ilyen vagyok... és kész! És ami a legjobb: szeretek ilyen lenni, azért se változom meg. Szép estét mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Jól teszed!!! Maradj is ilyen, mert így szeretünk! :)
    A kép (még ha retusálás után is) nagyon JÓL NÉZ KI RÓLAD!!! Az oldalad pedig pazar. :)

    VálaszTörlés
  2. Pont ezért bírom, nagyon a bejegyzéseidet, mert ilyen vagy!!! Tisztában vagy az erényeiddel és a hibáiddal is, ez ritka. Nézz be hozzám kapsz tőlem valamit.

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!