2010. május 22., szombat

Zenét hallgatok

Tudom, tudom, megint mindennel el vagyok maradva. És tudom, hogy nem tudom beosztani az időmet. És hogy alvás helyett most is éppen zenét hallgatok, vagy századjára... de annyira tetszik!



Ha ezt olvassa Az, Akivel Még Nem Találkoztam, jelentkezzen! (És segítsen befejezni a munkáimat, mielőtt teljesen elnyel a GDP-termelési kényszerem...)Talán el kellene mennem bevásárolni? A múltkor majdnem bejött: békésen rollereztem az Auchanban a kocsival és nekimentem egy helyes srácnak - aztán megláttam a kezén a gyűrűt. Ez az én formám. De legalább rámnevetett... :)

Jövök majd, addig hallgassátok és legyen szép napotok!

5 megjegyzés:

  1. Ezt én is nagyon imádom! Köszi a klippet!:)
    Találjon rád a nagy Ő!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mesi! Csúcs ez a szám és a videó, még nem hallotta/láttam!

    VálaszTörlés
  3. Csak hogy ne unatkozz;-)
    http://hanachan-flo.blogspot.com/2010/07/dij.html

    VálaszTörlés
  4. Szia Mesi! Rég nem hallattál magadról, remélem minden ok! Nagyon boldog karácsonyt kívánok Neked!

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!