2010. március 8., hétfő

Sapimanó cukorkája és éjszakai elmélkedés

Tegnap a fél éjszakámat azzal töltöttem, hogy részt vettem a Blog Crawl-on, és nagyon jól szórakoztam, meg gyönyörködtem, jajj, annyi ötletem lett... Aztán este rohantam megnézni, nyertem-e valamit, és sajnos nem. Illetve inkább az a sajnos, hogy már megint a gép előtt felejtettem magam és közben meg annyi mindent kellene csinálnom. De azért még ezt a blog candyt megpróbálom:

Sapimanónál találtam, nagggyon tetszik:

És most jön az, hogy lefekszem...

Ennél a szónál hátranéztem az ágyamra, ami az ablak alatt van, és inkább ne tettem volna... Tegnap leszedtem a függönyt, hogy majd jól kimosom és felteszem az újat. Igenám, csak az új függönyt, ami őrült pink színű és gyönyörű, fel kellene még varrni. Namármost. Tegnap éjjel Blog Crawl után még Zsuzskával megittunk egy-egy jó nagy pohár bort, minek következtében:

a., piszkosul éhesek lettünk;

b., zenét kellett hallgatnunk, pl. Quimbyt és Pál Utcai Fiúkat - baromi hangosan és baromi későn.

Ebből pedig az következik, hogy megint éhes vagyok az éjszaka közepén, függönyt varrni nem merek, mert kiutál a szomszéd a tegnapi hepaj után, és nagytotálban be lehet látni a szobámba.

Egyedül az alattam lakó öreglányt nem zavarja semmi, mert süket. De kajakra. Pár hónapja HAJNALI 4-KOR (!!!!) arra ébredtem, hogy híreket mondanak. Egyenesen az ágyneműtartómban. Hmmm... Felkaptam egy inget a földről és lecsattogtam mezítláb az ötödikre. Diszkréten kopogtam, semmi válasz, erősebb dörömbölésre csak előjött a néni. Mondtam neki, kicsit hangos a TV-je, kétszer is elmondtam, olyan hangos volt, mire közölte, hogy a szomszédnál hangos. Az agyam hirtelen visszaugrott a hatodikra, mondtam neki, hogy éppen attól nem halljuk egymást, ugyebár, mert a háttérben ÜVÖLT az ő KÉSZÜLÉKE és ÉN is mindjárt ÜVÖLTENI fogok, HA nem KAPCSOLJA ki, de AZONNAL. Szerintem szájról olvasni tud a nyanya, mert nagylelkűen, bár kissé cinikus arccal közölte, hogy hátakkorkikapcsolom.... Ajánlom is, mondtam, és felvágtattam a lakásba, ahol is hopp, ügyesen elengedtem a bejárati ajtót, mire az bevágódott és... na erre tényleg felébredt az ing eredeti tulajdonosa, akit éppen a tv miatti riadt ébredéstől akartam megóvni, ha már én nem tudok aludni az ő horkolásától. 1:1.

De ma reggel (mivel éjfél múlt éppen) aludni akarok, holnap csak 9 dolgom lesz egymás után, végülis szabadnapos vagyok. Talán ha időben végzek mindennel, felvarrom a függönyt is...

Na jó éjt... illetve inkább eszem egy pár falatot előtte...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha üzensz nekem!