2010. március 28., vasárnap

Bál!

Ülök a gép előtt, és örülök annak, hogy már nem kavarog (annyira) a fejem. Tegnap este Pál Utcai Fiúk koncerten tomboltam ki magamból a márciusban összegyűlt feszültséget, őrült jó volt!!! Találtam egy őskövület klipet, milyen viccesek rajta...




Hát igen, közel 16 éve szeretem őket, akkor így festett a banda. És az évek múlásával csak egyre jobb lesz a zenéjük. Ezt a fenti számot is eljátszották, végigugráltam-ordítottam-táncoltam az egészet. Reggelre semmi hangom nem volt, és még nem mertem megnézni, hogy kiégették-e a vadiúj nadrágomat... A cipőmnek annyi, mint a mellékelt ábra mutatja, de nem bánom - szegény már kiszolgálta 5 év alatt az idejét.


És nem ez volt az első buli a hónapban, háromszor jártunk a Morrison's-ban is... Ez a hónap erről szólt, meg a munkáról. De jön a tavasz, és szándékomban áll még inkább megváltoztatni a munka és a szórakozás arányát a kis életemben.

Süt a nap, jó melegen... asszem, boldog vagyok.

Csak ennyit akartam közölni a világgal, maradok tisztelettel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha üzensz nekem!