2010. március 21., vasárnap

12 hónapos album - Február

Ahogy ígértem, itt is van a februári oldal terve. Új lapot kezdünk az albumban, és hogy viccesebben nézzen ki, változtatok kissé az alakján.

- Legyen tehát a jobb oldala kapcsos zárójel formára vágva, egyébként a mérete az előzőhöz hasonló, 20x20 cm.

- További kikötés, hogy valamilyen fém kiegészítőt kell tenni az oldalra.

- Az e havi kötelező szín legyen a kék!

- Az oldal témájába pedig csempésszünk valamilyen összehasonlítást, változást, amit sikerként éltünk meg. Végülis ez egy pozitív hangulatú album lesz, és én fontosnak tartom, hogy időről időre "megtapsoljam" magam valamiért... Biztosan mindekinek van ilyen öröme, ne vesszen hát el!

Március végén feladom a márciusit, lehet gondolkodni, mi is szerepeljen rajta. A jutalom pedig még pár napig az én titkom lesz, annyit elárulok, hogy lapos és barna... nem, nem az, amire gondoltok, természetesen papírból van...
Ha valaki elkészült egy-egy oldalával, jelezze nekem az aktuális havi oldalhoz kommentelve, hogy be tudjam tenni a képet!
Jó alkotást!

9 megjegyzés:

  1. it was so nice to meet you the other day!! thanks so much for your help with the paper! your blog is lovely!

    VálaszTörlés
  2. Kész lett a szilveszteri oldalam is! Jövök a februárival is - amint meglesz hozzá a témám és a kép... ;)

    VálaszTörlés
  3. Kész vannak az eddigiek, az aktuálishoz linkeltem :-*
    Jippííí... a kék pont passzol ;-)

    VálaszTörlés
  4. Vár rád egy díj a blogomban :)

    VálaszTörlés
  5. Nyunyikammm, nézz be hozzám:-)
    http://hanachan-flo.blogspot.com/2010/03/igyexem.html

    VálaszTörlés
  6. Mesi, annyi kedves kommentet kaptam tőled, szerény pár hónapos képfeltöltéseim során, hogy egy játékkal viszonoznám kedves szavaid... kérdezz nyolcat, ez a játék neve... kíváncsi lennék a válaszaidra...

    VálaszTörlés
  7. Megvagyok a februárral is!!! Mikor jön a következő? ;)

    VálaszTörlés
  8. Én is elkészültem :)

    http://sapimano.blogspot.com/2010/04/12-honapos-album-februar.html

    Már nagyon várom a következőt!

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!