2009. szeptember 27., vasárnap

Csoda egy szombat délután

Mielőtt továbbolvasol, kérlek, kapcsold be itt ezt a zenét... csak hallgasd... merülj el benne... így talán megérted, mit is akartam mondani ezzel az oldallal.



Ritkán van, hogy egy papírtól kapok ihletet, de most így történt. Budapesti életem első napján, még február 22-én találtuk meg egymást, ez a Basic Grey "Lily Kate - Soar" papír meg én.



Rögtön tudtam, hogy egy olyan oldalt akarok készíteni belőle, ami rólam szól. Csak egy érzésről, hangulatról, ami magával ragad. Ilyen az alkotás folyamata, amikor magától a helyére kerül a fejemben minden, és elhiszem egy pár órára, hogy rend van a világban.

Szóval egy augusztusi szombat délután kimentem a Duna-partra, vittem a fényképezőgépemet, leültem és vártam... olyan valószínűtlenül zöld és kék volt minden, hogy csak néztem és örültem. És egyszer csak megszólalt ez a dal a rádióban. A papíron életre kelt a madár, és már tudtam, milyen kép fog az oldalon szerepelni.

Tegnap szombat délután volt, nekiláttam hát. A scrap.hu-n a fórumban Rika mutatta ezt a videót, és gondoltam, kipróbálom. Na nem egészen úgy, az nem is én lennék. A papírból először is kivágtam a madarat, így lett egy madár alakú lyuk. Aztán előkapartam az összes létező bélyegzőmet, kerestem egy bronzos tintát és hajrá! Szépen körbepecsételtem a lyukat. Ahol a bélyegző átlógott volna a másik oldalra (pl. a nyakánál), ott egy sima papírral letakartam. Aztán a lyuk szélét belülről körbetintáztam. Ahol nem fért be a párna, ott fültisztító pálcikával vittem fel a tintát. A végén pedig alátettem egy zöld, márványos papírt, így egészen hasonló lett, mint Heidi műve. Íme!


Vágtam még egy madarat, sima zöld kartonból, megmentettem egy fél madárszárnynak valót a Soar papírból (ahol nem látszik, ott mindig kivágom alóla, és milyen jól jönnek ezek a fecnik!), így lett 2 és 3/4 madaram. A többi már egyszerű volt. Az elrendezésterv egyébként a scrap.hu vázlat kihívásában is szerepel (naná, azért ilyet terveztem, hogy én is meg tudjam csinálni az oldalamat...). Még egy kis szalag, meg csipke, meg színes apró miltonok kedvenc munkahelyemről. Rátettem a júliusi kit-kubos készletből megmaradt cseppeket (NEKEM AKKOR SEM ESŐCSEPPEK!!! Dekorációs nonfiguratív elemek, na!), meg a Thickers betűmatricákat is (nagyon fogy, a "k" betűt már úgy kellett kirakni. Olyan "kő-még-hatású"). Itt látszik mindez közelről.



És itt az egész egyben, tadaaaammmm!


Nekem azt jelenti ez az oldal, hogy számomra az alkotás egy valódi csoda, ajándék!
(A boltban egyébként beugrott még a kosaramba a Lily Kate család további két tagja, Queen Ann és Mia is, ők még várják a sorsukat - szerintem nem sokáig...)



Szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szép! A papír önmagában is az volt, és csak szebb lett attól, amit még hozzátettél! :)

    VálaszTörlés
  2. Itt is írom hogy nagyon tetszik a madaras oldalad!!!

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!