2016. január 6., szerda

Széplélek újratöltve

Nem a napokban jutott eszembe, és már nem is először, hogy méltatlanul elhanyagoltam anno pörgős, olvasott blogomat. Pedig hogy szerettem... Sok mindenen átsegített az írás, aki régen követett, tudja, hogy 2008 óta vezettem, és az eredetileg scrapbookos bejegyzéseim mellett a csetlés-botlásaim, örömeim és küszködéseim, a költözések és egyéb magánügyeim találhatóak meg benne. Aztán szépen átvette a helyet a rendszertelenség, csak kreatív dolgokat írtam már ide néha, gyakorlatilag a Facebookra költözött az életem publikálásra érdemes része, de az utóbbi időben nem igazán igénylem, hogy "megettem egy kiflit"-stílusú bejegyzésekkel, szelfikkel és különböző helyekről való bejelentkezésekkel traktáljam a nagyérdeműt. A scrapbookos dolgaim átköltöztek a Szívtől Szívig blogra (lásd a fejléc alatt), ott viszont a magánéletemet nem tenném közkinccsé, hiszen nem arra való. Így arra gondoltam, hogy itt fogok dokumentálni. Hátha szívesen olvasnám később, vagy akár valaki más is, akivel ritkábban találkozunk, de még ha nem is, legalább elszórakoztatom magam üres perceimben. (Üres percek, hahahaha...)

Szóval tegyünk egy próbát. Üdv újra itt nekem, és minden kedves olvasómnak, amúgy meg boldog új mindent!

1 megjegyzés:

  1. Szia Mesi! Én is írok időnként az elhanyagolt blogomra. Az érzés hasonló! :)

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!