2012. március 23., péntek

Glamour-album

Ezt a különleges albumot egy hölgy készíttette a férje születésnapjára. Kellemes hangulatú, szexis fotók álltak a rendelkezésemre, ezért csak kevés díszítést tettem az oldalakra, hogy a képek érvényesülhessenek. Mivel személyes jellegűek, ún. glamour-fotók, ezért teljes oldalakat nem mutathatok.

Mi is az a glamour? Olyan fotográfiai terület, ahol az alkotó az érzékiséget, bűbájt próbálja ábrázolni a modell segítségével, egy pillantással, egy mozdulattal, akár egy kivillanó testrésszel. Nagyon izgalmas ilyen képekkel dolgozni, hiszen ez azt is jelenti, hogy a megrendelő nagy bizalommal van irántam, és ez mindig jól esik.


A borító Adri Édesanyjának a keze munkáját dicséri. Nekem nagyon tetszik! Finom, bőrszerű anyagból készült. Inkább fekete, mint sötétkék - attól függ, honnan nézem. Nagyon jól illett hozzá a bordó rózsa és a dupla, organza-szatén masni.


Kedvenc papírjaim egyike ez a bársonyos felületű, buja mintás scrapbookpapír. Pici is elég belőle egy oldalra, és nagyon hatásos. Strassz, csipke, nagyon csajos...

A türkiz eleinte nem volt benne a tervben, de mivel néhány fotón ilyen fehérneműk szerepeltek, és a fekete-fehér képekhez is nagyon jól illett ez a szín, úgy döntöttem, nem lesz teljesen pirosas-bordós árnyalatú az album.

A papírrózsák egytől egyig kézzel készültek és igyekeztem máshol is érdekes, plasztikus, "tapizható" megoldásokat alkalmazni. Dekorgumiból vágott indákat, fűzőt, hajtogatott szalagokat, Svarowsky-strasszokat használtam.


Az első oldal akrillapból van, az utolsón pedig egy dalszöveg szerepel. Az egész albumon végigvonul egy Quimby-szám, a Magam adom. A cél ugyanis az volt, hogy a megrendelő - Kata - a férjének most egy igazán különleges oldalát mutassa be, igazán magát adhassa ajándékba.



Külön öröm volt, amikor megkaptam Kata levelét az átadás után:

"Sikerült a kedvesemet egy olyan ajándékkal meglepnem, ami teljesen elbűvölte. Gyönyörű minden egyes oldal. Minél többször vesszük a kezünkbe, annál jobban tetszik. Minden apró részletnek jelentősége van. Köszönöm, hogy úgy készítetted el, ahogy én megálmodtam!"

Én köszönöm, hogy elkészíthettem, kedves Kata!

4 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, már ami látható! Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Húúú, de sajnálom, hogy nem láthatom teljes egészében! Káprázatos album, az így is látszik! Gyönyörű, elegáns, komoly és nagyon inspiráló!

    VálaszTörlés
  3. Szép az album, jók a képkivágások.
    Ha kíváncsi vagy, egyszer mutatok egy-két tippet a képek finom retusálásához.

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Iván, keresni foglak!

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!