2010. február 20., szombat

Szilveszteri oldal

Itt az oldalam:


A boríték maga az oldal, a fotó alatt lehet felhajtani. Ebben rejtettem el a kívánságaimat, fogadalmaimat, a szilveszteri buli leírását és egy verset, Nagy Lászlótól az "Adjon az Isten" c. kedvencemet. A csillogásról az éjszakai eget imitáló apró strasszok gondoskodnak, és az évszámot is ebből készítettem.

A boríték mindig fel akart nyílni, így tépőzárkoronggal rögzítettem, hihi... A bélés egy Unlimited Colours papírból készült, amit már jó régóta pakolgattam, mert nemigen tudtam vele mit kezdeni, de úgy látom, itt jól érzi magát.

Dikó oldala:


Sapimanó oldala:


Ágika is beszállt:

Hana oldala, azaz oldalpárja:


Mi maradt még el? A szilveszteri oldalért járó jutalom, ami nem más, mint...


...egy ív 2 mm-es strasszkövekből álló betűkészlet!



Imádom, mert fel lehet használni egyben és darabokra vagdalva is, és olyan szépen csillog... igen, ezek vannak az én oldalamon is - remélem, tetszik!

1 megjegyzés:

  1. Szia Mesi! elkészült az én oldalam is :)

    http://sapimano.blogspot.com/2010/03/12-honapos-album-szilveszter.html

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!