2009. január 1., csütörtök

Kipécéztek

Diadalmasan ülök a gép előtt és buzog bennem az elhatározás, hogy mivel új évet írunk, minden más lesz ezután. Kezdhetném például azzal, hogy elnézést kérek mindenkitől, aki az elmúlt időszakban kipécézett. A játék lényege, hogy megosztunk magunkról 7 érdekességet és megkérünk 7 másik barátot, tegyen ugyanígy. A kiválasztott személyek blogját belinkeljük, illetőleg értesítjük őket egy blogbejegyzésben, hogy kipécéztük őket. Na, ezt fogom most pótolni. De mivel a játék már régesrég lecsengett, és mindenki benne volt, akit egyébként én is kipécéztem volna, az utolsó lépések elmaradnak. Mehet?

1., Sznob vagyok és büszkén vállalom. Persze ezt csak azok látják így, akik nem ismernek igazán, vagy akik éppen haragszanak rám.

2., Mindig mindennel késésben vagyok, de dolgozom az ügyön, hogy ez megváltozzon.

3., Szeretek rejtőzködni és emellett túlságosan nyílt vagyok. Éppen ezért vágyom vissza Pestre, ahol csak egy lennék a kétmillió ember közül, mégis szabadon tudnám adni önmagam.

4., Képes vagyok folyamatosan édességet enni, rendes kaja előtt, után és helyett is.

5., Előbbi tulajdonságom nem nyilvánul meg látványosan, és ha ezt valaki szóvá teszi, halálra sértődöm, pedig megszokhattam volna már. Ennek ellenére imádom a csinos, szexis ruhákat, és néha a tükörbe nézve egészen meg vagyok elégedve magammal.

6., Többek unszolására belevágtam kis életem dokumentálásába. Mivel ez egy scrapblog, talán nem itt kéne kiélnem ezt a hajlandóságomat, pedig néha jajj, de az ujjaimban volt, hogy megírjam azt is, ami az udvarias és szabatos megfogalmazások mögött bennem van. Szóval aki tudja, hol keresse a másik blogomat, kérjen meghívót és talán kap is... Ha jól megy, akkor meg lehet, hogy kiadom könyvben. :)

7., Boldog vagyok. Ma kezdődik életem hátralévő része, és ez olyan izgalmas!

Szóval ezek lennének rólam így, 2009. január 1-jén.

Mindenkinek BOLDOG ÚJ ÉVET!


13 megjegyzés:

  1. Vége a buli és munka szezonnak? ;D Kiváncsian várom ám, mit alkotsz :-) Köszi az útbaigazítást :D azért kár, hogy nem volt nyitva az a fránya bolt;-(
    Ja, és kérek meghívót!! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Boldog Új évet kívánok Neked. Én is kíváncsi vagyok ám rád nagyon. Nem is tudtam, hogy van másik blogod.

    VálaszTörlés
  3. Hát én szívesen olvasnám azt a másik blogot is, ha lehet, mert imádom ahogy írsz!

    VálaszTörlés
  4. Kérhetek majd én is meghívót?
    Jelöltelek játékra a blogomon, ha lesz majd egy kis időd, nézzél be!

    VálaszTörlés
  5. Mesi, kapsz tőlem egy díjat! A blogomon megnézheted:)

    VálaszTörlés
  6. Kérlek nézz majd rá a blogomra én más miatt pécéztelek most ki, okleves, barátkozós. Köszi

    VálaszTörlés
  7. Én is jövök ám, tőlem is megkapod a stafétát! :)

    VálaszTörlés
  8. Szintén zenész :D Vagy inkább bari-bari? Legalább jobb, mint a beriberi... ;D
    Na, nézz be hozzám, az a lényeg! Puszilunk! Meg a Szőröst is!

    VálaszTörlés
  9. Mesi, én is szeretnék meghívót, mert tényleg szenzációs stílusban írsz, és nagyon érdekel, mi van veled!

    VálaszTörlés
  10. Itt a legújabb játék! Nézz be a blogomra, hagytam neked valamit!

    VálaszTörlés
  11. Mesi, az én barátságokleveleimből a nyolcadikat Te kaptad. :)
    Sok szeretettel: Gigi

    VálaszTörlés
  12. Szia Mesi! Látom van itt jó sok hozzászólás előttem. Akkor először is az olvasójátékba invitálnálak a "Mosókonyhában". Másodszor szeretnék kérni meghívót ("úúgy fázom"). Harmadszor nálam is te leszel az egyik "barátságos".

    VálaszTörlés
  13. Szia Mesi!
    Kriszti vagyok, 13 éves. Most kezdek ismerkedni ezzel a hobbival, edddig decupage-oltam, gyöngyötfűztem stb... Elsőre nehéznek tűnik, már két hete tervezgetem az első scrapbook-om, de még csak a fejemben létezik, ja és kiválasztottam a képekket, meg a színes papírokat. Kezdetnek nem rossz, ugye? Pár történetedet felolvastam anyunak és jókat virultunk rajta. Szeretnénk a jövőben is olvasni rólad. Látom új blogod is van, hol találhatom meg, Kaphatok meghívót én is?
    Köcke :-)

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!